fbpx

Dieta Japoneză

Vrei să știi și tu secretul japonezelor?

Sunt frumoase și mai ales, ca trase prin inel. În meniul zilnic al unui japonez vei regăsi din plin: pește, orez, legume, foarte puțină carne roșie și cel mai puțin vei găsi produsele lactate.

Japonezii înlocuiesc produsele lactate cu ALGE și TOFU! Aceste două tipuri de alimente au rolul de a echilibra sistemul hormonal, aduc minerale și proteine necesare organismului și sunt infinit mai ușor de digerat pentru corpul uman comparativ cu produsele lactate.

Dacă vrei să te transformi și tu într-o micuță japoneză, atunci iată o dietă pe care trebuie să o ții 3 zile consecutiv. Nu uita să bei multe lichide: apă sau ceai neîndulcit.

Ținta urmărită: Mai slabă cu 3 kilograme!

dieta

Prima zi – Ziua orezului – Trebuie să fierbi 300 g de orez la foc mic. Adaugă măr ras și câteva picături de lămâie, după ce se răcește. În această zi, trebuie să mănânci doar acest preparat, așa că împarte-l în porții egale.

A doua zi – ziua peștelui – Trebuie să mănânci pește fiert sau la grătar. Pe parcursul zilei nu trebuie să depășești mai mult de 500 g de pește. Atenție! Nu trebuie să combini peștele cu nici un alt aliment. Rămâne, însă, la alegerea ta ce pește dorești să mănânci.

Pentru vegetarieni – ziua TOFU – Tofu este un preparat pe care îl găsim ușor în România și la un preț accesibil. Nu are un gust de sine-stătător foarte intens, așa că îți recomandăm să îl condimentezi cu puține ierburi aromate ce te vor ajuta la slăbit (de exemplu: oregano, cimbru, salvie, maghiran, mentă – pentru zile caniculare)

A treia zi – ziua orezului – Aceeași rețetă ca în prima zi.

 

Dieta cu țelină

Pe lângă efectele benefice ale țelinei (detoxifică organismul, scade tensiunea arterială), trebuie să menționăm și efectele afrodisiace ale acestei legume-minune.

Iată o dietă de două săptămâni, în urma căreia poți slăbi 5 kilograme. În această perioadă trebuie să bei, neapărat, cel puțin 2,5 l de apă.

Alimente permise: țelină, fructe, legume, pui fără pieliță, pește, ouă și iaurt. Cantitățile nu sunt fixe, dar trebuie să mănânci cu măsură.

Dimineața, înainte de masă bea un pahar cu suc de țelină cu măr. Apoi urmează un mic dejun copios: un sandwich cu legume la grătar, o omletă sau un iaurt și un fruct.

Prânz – salată de țelină cu măr, morcov și mărar (cu un pic de maioneză vegetală și neapărat acrită cu zeamă de lămâie sau oțet), supă-cremă de legume și dacă simți nevoia de alimente non-vegetariene poți adăuga 200g de piept de pui ECO fiert sau la grătar.

Seara, o salată de țelină, brânză de vaci degresată sau un iaurt și o salată de castraveți, roșii, gulii și ardei grași.

 Dieta colorată

 

Cu toții am auzit de binefacerile cromoterapiei.

 

Ce zici de o dietă originală: mănâncă în fiecare zi a săptămânii alimente de aceeași culoare. 

 

Te vei „debarasa” de aproximativ 3-4 kilograme pe lună și vestea bună este că poți să ții această dietă toată viața.

 

Luni e alb! Favorita noastră :Conopida!! Cartofi copți, banane orez, lapte, brânză mozzarella, fulgi de cocos, ouă fierte, sau pește. Produsele albe conțin mulți carbohidrați, așa că nu exagerați cu cantitățile.

 

Marți ești pasională. Fasole roșie, tomate, carne roșie, cireșe, stafide roșii, vin roșu sec, ardei gras (roșu). Această culoare îmbunătățește circulația sanguină și tonifică musculatura.

 

Miercuri, fii eco! Legume, kiwi, ceai verde, castraveți, brocoli, varză de Bruxelles. Aceste alimente verzi sunt o sursă importantă de clorofilă și magneziu, necesare pentru nervi, mușchi și echilibrul hormonal.

 

Joia, portocale. Morcovi, papaya, somon, mango, dovleac, caise (pot fi și uscate), piersici, mandarine, portocale, tomate. Culoarea portocalie sugerează faptul că aceste alimente sunt bogate în carotenoide ( de ex. beta-caroten), prevenind îmbătrânirea și apariția cancerului.

 

Vineri vezi viața în violet. Struguri negri, afine, coacăze, stafide negre, prune, vin. Aceste alimente încetinesc îmbătrânirea metabolismului și înlătură oboseala.

 

Sâmbătă = galben. Mănâncă ananas, piersici, caise, ardei gras ( galben ), dovlecei, mere galbene, fulgi de porumb, gălbenușuri de ou, sau bea bere (artizanală, produsă corect și neapărat ambalată în sticlă, nu în cutie de aluminiu). Alimentele galbene conțin antioxidanți și îmbunătățesc digestia.

 

Duminică – zi de repaus. Ce înseamnă asta? Trebuie să bei doar apă plată sau minerală! Una din cele mai mari minuni pentru corpul nostru este să avem o zi de repaos alimentar!

Îți recomandăm să faci tot posibilul să ții această zi cât poți de bine, dar fără vinovăție. Poți adăuga câteva picături de lămâie în apă, sau poți pune niște fructe tăiate pentru a avea un gust plăcut.